Nee, wij werken niet met algoritme en ingewikkelde machine learnings. Iedereen die online is binnen een straal van 3km van het restaurant ontvangt tegelijkertijd de order.

Het werkt eenvoudig: wie het eerst komt, het eerst maalt. Degene die de order het snelst accepteert krijgt de order. We houden geen rekening met de individuele activiteit van riders, zoals:

  1. of, en hoe vaak, riders in het verleden orders accepteerden 
  2. hoe vaak heeft een rider een order heeft geweigerd
  3. hoeveel orders de rider in het verleden heeft gedaan
  4. hoe snel de rider in het verleden orders heeft afgeleverd
  5. de kwaliteit van de dienstverlening van de riders. 

Je bent online op de HomeTaste riders app. Zodra een restaurant haar status heeft op bereiding wordt tegelijkertijd een rider opgeroepen. Alle riders binnen een straal van 3km ontvangen de order. Wie het snelst de order accepteert krijgt de order toegewezen.

Je ontvangt geen nieuwe orders meer totdat de huidige order succesvol is afgeleverd bij de klant.

Bij incidenten neem je z.s.m. contact op met het restaurant. Zij zijn altijd jou eerst contactpersoon. Komen jullie onderling niet tot een passende oplossing dan mag je ons Customer Support team benaderen. 

Het kan gebeuren dat een klant geen geldig legitimatiebewijs kan laten zien of dat hij/zij nog niet oud genoeg is. In dit geval bel je direct naar het restaurant om het door te geven.

Je hoeft de alcohol niet terug te brengen naar het restaurant maar mag deze bestelling op eigen verantwoordelijkheid weg doen. Je krijgt de gehele order uitbetaald. Wanneer de klant vragen heeft mag je hem/haar doorverwijzen naar het Restaurant.

Een restaurant kan jou vragen om twee bestellingen mee te nemen omdat beide bestellingen in de buurt geleverd moeten worden. Jij hebt de mogelijkheid om de extra bestelling mee te nemen maar het is niet verplicht.